huhuh....

11:38 AM

wa.....sudah pun pukul 2.40 pagi...aku masih belum melelapkan mata walaupun sudah agak mengantuk...huhuhu..nak siapkan sedikit kerja..sambil tu..aku sempat melayan drama jepun yang bertajuk 1 litre of tears..aku rasa...pengemar2 drama jpun dan korea mungkin tahu pasal drama ni..antara drama paling tacing penah aku tonton...bukan cerita jiwang leleh...tapi cerita tentang semangat hidup seorang perempuan yang masih belajar...apabila hidup dia yang sempurna dan cemerlang mula bertukar sedih selepas dia mula menghidapi hilang daya pada tubuhnya...penyakit tersebut merebak secara perlahan dan menyebabkan dia sikit demi sedikit hilang keupayaan bergerak...cerita ni memang sedih..ending dia membuatkan aku sedih...huhuhu...cerita ni aku masih ingat aku tonton masa tingakatan 5..fuh!!!dah lama tu..hehehe...kepada rakan2 yang belum menonton..boleh la mencari sumber tentang cerita ni....aku jamin...memang best!penuh pengajaran..:)

bawah ni aku nak kongsi MV cita ni..semoga korang enjoy..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images