11-04-2011

6:19 PM

salam...hurm..aku sedang menanti tibanya hari yang mengenapkan umur aku ke 23 tahun..pada tarikh yang sama iaitu 23...:D..hurm...aku baru pulang dari pusat kokurikulum semalam selepas menghadiri kem jati diri murid tahun 6(aku guru pengiring jer)..hahaha...agak kelepakan dengan aktiviti didalam hutan dan air...heheheh..enjoy weh...wlpun penat..malamnya aku join mmber aku dibandar...kitorg folo budak2 bike buat latihan konvoi..superb kot motor2 diorang...aku berazam mencari satu..huhuhu...aku pun dah mula nampak jalan aku semula...aku dah mula nampak laluan yang betul semula...aku mula mengumpul setiap kekuatan yang ada untuk mengukuhkan iman dan pendirian hidup aku.....semoga Allah sentiasa memberi taufik dan hidayah kepada aku..Amin....

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images