breathe easy...

9:34 PM

salam...hurm..Ahad..selalu dinantikan para penjawat awam dan swasta....iaitu cuti mingguan..hari untuk merehatkan diri...menenangkan minda..sama ada dirumah mahupun diluar bersama keluarga atau rakan2...wah...aku busan...jiwa tak tenang...aku tertekan..apa yang melanda aku ni?hari2 hujung minggu ni sepatutnya aku lebih relaks..tapi jiwaku kusut...asyik memikirkan sesuatu yang kurang menyenangkan?adakah dia tahu aku berhubung dgn orang lain untuk mendengar rintihan orang?aku ni cuma pendengar dan pemberi nasihat yang baik...aku harap dia faham. itulah aku semenjak dlu lagi....aku cuma nak dia tahu yang aku sayangkan dia..yang aku sentiasa perlukan dia...kerana dia umpama "lucky charm" aku...tolonglah fahami diriku..setiap masa aku ingin memahami mu..aku ingin selalu tenang memikirkanmu..aku ingin selalu rasa selamat bersamamu...aku ingin kau pegang kepercayaanku....selalu berada disisi ku...suka..duka...selalu ada untuk aku...tapi...apakah perasaanmu...soalan yang sama aku selalu ulangi...tolonglah.....tunjukkan perasaanmu padaku....maaf..dah jiwang disitu..tapi aku tak ada tempat nak luahkan perasaan ni...ni lah tempat paling aku suka berkongsi...hurm...Esok dah mula kerja semula...harap2 semua berjalan dengan baik...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images