Nak raya?

6:48 PM

salam..hohoho...ari ni da puasa 22..still 8 hari g nak rya..thun ni puasa aku paling sibuk..setiap hri ada ja aktiviti aku kena buat..boleh kira la...berapa hari ja yang aku ada nak berbuka dirumah sorang2..huhuh..5 hari lagi cuti akan bermula..aku akan bertolak pulang kekampung jumaat ni..semoga peralanan ke kampung halamanku dalam keadaan selamat InsyaAllah...raya tahun ni aku nak pastikan raya yang meriah disambut oleh semua ahli keluargaku..aku nak kumpulkan semua saudara mara untuk menyambut raya yang mulia ini...aku da lama rindukan nak beraya bersama semua ahli keluarga...kepada rakan2 yang diluar sana..pada blogger2..selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin...hohoh..salam..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images