luahan hati seorang perantau..

10:36 PM

Assalamualaikum...aku rasa lama aku dah tak update aku punya blog ni...hurm...banyak suka dan duka aku lalui sepanjang awal oktober ini...terlalu menyakitkan..duggan yang terlalu berat..sampai aku rasa..ini bukan dugaan aku..Astagfirullahhallazim..apa aku cakap ni...tapi..disebabkan aku masih mempunyai pegangan agama...Alhamdulillah..aku mampu lagi berfikiran waras...apa yang aku cuba nak sampaikan kat sini..aku rasa terlalu depress..stress sehingga aku rasa..letih...sampai aku tak mampu nak berfikir lagi...Ya Allah..aku lemah ya Allah..hambamu ini tersangat lemah...aku tak mampu nak lalui apa yg ada dihapadan sekarang..kenapa kemunculan dia secara mengejut dan pertemuan ku di hospital itu telah merubah segalanya dalam masa satu hari..dan semuanya tertulis dalam buku hidup aku...aku..dah tak tau nak luahkan kat sapa lagi apa yang hati aku rasa....aku dah letih dengan segala benda ni..tolonglah..aku cuma mahukan hidup yang seperti manusia lain lalui...tapi..aku masih berpegang pada pesanan arwah...apapun yang terjadi...ubat paling mujarab ketika sedih dan tertekan..adalah senyum...doa..solat...dan bertafakur...terima kasih.sehingga sekarang aku cuba....dan belum lagi aku pernah cuba untuk mengalah dan membiarkan diri aku dibawa arus kekalahan...kerana aku adalah pemenang..berjaya..itulah maksud namaku..aku tahu..kepada yang sudah lama mengenali aku..mereka tahu apa aku lalui...biarlah ia berlalu..aku perlukan sokongan rakan2...aku perlukan sokongan rakan seperjuangan..saudara mara...sahabat karib aku...aku nak lari dari semua masalah ni..aku nak tamatkan ia secepat mngkin...hanya padaMu ya Allah aku mampu memohon dan meminta...aku dah letih dengan semua ini...aku cumalah perantau ditanah orang..dan aku cuma ingin datang mencari rezeki...

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images