sekarang..

2:14 AM

Assalamualaikum..ingat..disebalik setiap kegembiraan yang kita lalui...terselit kedukaan yang kita tidak pernah terjangka itu akan berlaku...hikmah yang boleh kita pelajari...kedukaan yang diselitkan itu dapat mengelakkan kita dari terlupa padaNya yang Satu...supaya kita sentiasa sedar diri dan tidak leka...apa yang aku alami dalam masa 2 minggu ni cukup memeritkan...dugaan demi dugaan sentiasa melanda..aku percaya setiap apa yang berlaku pada aku itu Allah dah tentukan kebaikannya yang tersendiri...aku tertekan..aku kecewa..tapi aku tak ada tempat untuk aku lepaskan..aku tak sampai hati untuk berkongsi dengan orang apa yang aku alami..biarlah ia menjadi satu cerita novel sedih yang dikarang dalam jiwa aku...aku merasa kosong..diriku umpama tak ada apa2..aku sentiasa memohon agar cahaya keimanan dan ketenangan bersinar dalam jiwa aku...mungkin tak sapa pun tahu tentang apa yang aku alami...dalam masa 2 minggu...banyak benda negatif yang berlaku kat aku...sampai aku rasa letih sangat2...tapi aku tetap takkan mengalah dan duduk sahaja untuk melihat...aku akan terus melakukan apa yang aku mampu..tu ja...(sapa nak gelak baca blog aku ni silakan..aku cuma nak berkongsi apa yang aku rasa sahaja...)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images