SALAM RAMADHAN

6:35 PM


SALAM..yo..lama aku tak buka aku punya blog ni...sebab terlalu sibuk dan kurang masa untuk mengonlinekan diri. L agi satu sebab..selama sebulan lebih aku terputus talian internet dirumah atas sebab-sebab tak dapat dielakkan..huhuhu...sangat sedih woo...Alhamdulillah..internet pon da kembali ok dirumah...dan sekarang aku dalam bulan puasa..bulan yang paling mulia diantara bulan2 lain dan aku mengharap ada sedikit perubahan kepada diri aku dibulan ni...sunyi dan jauh nun diperantauan...tidak sabar rasa ingin pulang kekampung menyambut aidilfitri bersama keluarga dan sanak saudara yang tersayang...yg disayangi selain keluarga belum ada...ekekeke...jadi sekarang aku rasa keperluan harian dirumah aku dah pun lengkap dan aku ingin mencari teman hidup untuk membina masjid InsyaAllah...aku pun sudah berumur 23 dan sasaran ku pada 27..tak lama dah..hehehe..semoga cepat la dapat jodoh..amin....ok lah...aku pun tak banyak masa...sibuk sedikit...lain kali aku nak update banyak2 lagi kat sini..salam ramadhan dan salam bahagia kepada korang semua

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images