ITULAH HAKIKAT...

8:12 AM

sepanjang perjalanan hidup aku..24 tahun...berbagai-bagai perkara telah aku lalui...suka duka aku...semua ku dpat rasai..dan aku...masih juga begini..sendiri kat sni..da pun tahun 2012...dah melangkah lagi setahun untuk aku...semoga tahun 2012 berlalu dengan penuh kegembiraan InsyaAllah...Dah hampir 3 tahun aku merantau diSelatan tanah air ni...da ramai orang yg aku kenal...dan dah ramai juga gadis yang aku cuba hampiri dan kenali...semuanya memberikan jawapan yang gagal..mungkin ssalah aku juga...tapi seorang pun tidak dapat tandingi dia. yang aku kenal dlu..walaupun paras rupa dia cantik pada mata aku...tpi yang boleh membuat aku tertarik dari dulu adalah sikapnya..sifatnya yang lebih mengenali aku..itulah yang sentiasa buat aku jadi kuat satu masa dulu...tapi sekarang..apabila aku cuba mengenali yang lain..tidak seorang pun mampu untuk jadi kekuatan aku...hurm...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images