fuhh!!

6:36 PM

Salam..yaw....whats up Malaysia...hurm...lagi 3 hari untuk aku menamatkan zaman 22 aku..dan masuk ke alam 23 aku...akan ku mulakan zaman baru dalam dunia yang serba baru....zaman peralihan kepada diriku...untuk aku teruskan "journey" aku seperti decade....kerana masih banyak perkara yang belum aku selesaikan...setiap langkah yang diambil....setiap gerak yang dilakukan...akan meninggalkan hasil..samada baik mahupun buruk....:)...aku seperti ini..masih disini...ditempat ini...didaerah ini...Kahang the windy town...a small2 town....far away..from the main city of Johore...and I still try so hard...to make this town better...even i am just a little guy in here...but i am always try to make this town..to be a better town...to make the people in Sri Lukut and Kahang Town to be unblinded I.T...InsyaAllah...so...lets make this journey...more and more interesting..:D

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images