atoi~~~~

5:55 PM

fuhh.~~!!!dah habis pon bola tampar peringkat zon...tapi pasukan sekolah aku hanya bagi telur ayam...berlatih hampir 2 bulan..tak ada hasil..hampeh beto..buat penat ja aku ikut semalam..dem tol..tak pa la...da tak da rezeki...hurm....apa-apa pun..mata aku berat ja pagi ni..rasa macam kalau dapat tidur mesti best gila...huhuhu...aku nak cuti..nak releasekan tension..nak kan sedikit privacy kebebasan..nak tengok alam yang segar dan semulajadi..huhuhu....bila agak2 dapat cam tu huh?letih woo kerja...walaupun....kat stu tempat..dah la bulan ni..duit pakai banyak..silabai sungguh...keta nak betulkan dah habis 200...bayar sewa....100 lebih...huhuhuh...abis gitu jer la duit aku blan2 kat kereta...haish..sabar ja la...huhuhu...aku dah letih r...bila la dapat keluar dari kesusahan hidup..huhuhu....Ya Allah...aku mohon padamu..semoga pada tahun diriku yang baru ini...murahkanlah rezeki aku...kuatkanlah iman aku..teguhkanlah iman aku yang rapuh ini....semoga aku dapat terus beribadat kepadaMu.....amin...lupa pulak..selamat hari lahir Muhammad Faiz Bin Yusoff...selamat mengjangkau 23 tahun...selamat hari tua...:D....(wish untuk diri sendiri)..ekekeke

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images