decade

11:46 PM

fuh...dah lama aku tak layan cerita yang dah banyak memotivasikan aku..kamen rider decade..mesti korang akan gelakkan bila aku gitau yang aku minat tengok cerita decade...cerita ni memang cerita cam cerita katun..tapi dia punya kebaikan yang kita tak nampak,dia dah memotivasikan diri aku.memberikan aku satu semangat bahawa aku adalah seorang pengembara yang masih panjang perjalanannya kat dunia ni...pengembaraan yang penuh dengan cabaran...cerita ni dah memberikan semangat kat aku untuk mencari segala apa yang aku cari...Ia menunjukkan tiada apa yang mustahil untuk dicari...."searching it"!Ia ada dihadapan...langkah yang sentiasa dibuka untuk maju ke setiap destinasi masa yang kita ada.....kat sini aku akan share 2-3 video lagu dari cita dia...dalam lirik pon ada maksud2 tersirat..:D




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images