JALAN HARI ESOK...

7:03 AM

ASSALAMUALAIKUM..
ALOW2..
WAZZUP2!!HUHU..
LONG TIME NOT UPDATE MY BLOG..
QUITE BZ LOL...HUHU
HURM..
JUST CAME BACK FROM LANGKAWI...SO TIRED...HUHU
SO TODAY..I CANNOT WRITE LONGER..COZ WANNA SLEEP...GOING TO DREAM LAND...HAHA
MEET ALL MY FRIENDS IN THERE..MY LOVER..:p
THIS WEEK NOTHING SPECIAL HAPPEN..I HOPE I CAN MAKE SOMETHING SPECIAL THAT I CAN'T FORGOT IN MY LIFE..HEHE

OKAY...THIS IS MY "NUKILAN" FOR TODAY...FOR THOSE WHO DON'T KNOW MALAY..I WILL TRANSLATE TO YOU ALL LATER K...NUKILAN KALI NI PANJANG SKIT..RAJIN2 BACA LA YER..:p

JALAN HARI ESOK

aku mahu musnahkan perasaan itu
aku mahu berpaut pada perasaan itu
aku sendiri tidak fahami diriku

Sudah tentu aku tidak boleh lakukan ia lagi
walaupun aku cuba bersembunyi dia bandar yang tidak dikenali
aku cuma dapat fikirkan apa yang bakal berlaku luar dari tingkapku

aku mahu larikan diri dari desakan itu
tapi..sebelum aku boleh ,kemaafanku menghalangku,

sekiranya aku ikuti memoriku yang hancur itu,
aku boleh kembali ke masa itu,
seperti budak lelaki itu suatu hari nanti..

Aku dilahirkan untuk hidup dan beriman..
dunia yang aku bayangkan seperti kanak-kanak kecil...
aku adalah bayi,aku mahu menangis!
Mengharapkan kesakitan ini hilang..
Dan ia amat melegakan.

Dan sekiranya hidup ini satu perlawanan
Kemudian kita tidak dapat menolong walaupun menang atau kalah..
Itu yang aku tahu.

Aku cuma mahu hidup yang biasa.
Cuma mahu hidup yang biasa!!!
seperti budak lelaki pada hari itu.

aku tak mahu tersandung pada ayat orang lain..
aku tak mahu tersesat..

Esok juga..pasti aan berkelipan..
Tak kisahlah sekiranya aki tidak dapat pulang ke zaman kanak-kanak ku..
Aku takut dengan jalan hari esok pada diriku.
tapi,aku tetap berdiri dan bersedia menuju ke depan
kerana aku tak akan boleh kembali ke belakang.

Aku cuma dapat membayangkan ku seorang bayi..
seorang bayi yang mahu menangis..
untuk menghilangkan rasa sakitnya..
dan perasaan itu amat selesa..

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images