EHEM3...

9:08 AM

ASSALAMUALAIKUM...HEHE
Hari ni apa ya...hurm...nak cita apa ek..
Actually hari ni tak banyak sangat benda menarik..huhu
sebab tak keluar langsung dari opis...tapi tak besh sebab orang tua(bos) tu datang opis ari ni satu hari..siot tol..da la abang shahril tak ada...tension ja aku dengan fakrul..haha
ok la...aku nak bagi pendapat sikit tentang apa yang ada dalam fikiran aku...
aku rasa macam tak best jer dengan sesetengah budak dalam dunia chat ni...
kadang-kadang aku tengok psoing melampau-lampau...dah tu...banyak yang macam kontrol..siot..
bila aku komen atau mesej...tak reply..
tapi tulis kat profil dia.."jom komen-komen dgn sy"..tapi bila aku komen...tak pulak reply..accept jer komen aku...dengan orang lain dia chat plak..siot..tak kemana la kehenseman mamat-mamat hensem yang korang gilai tu...majoritinya playboy...tak pon yang aku pernah nampak...gay...hahaha
yang tu la taste gurl yang jenis geik-gedik cam ulat gigit bontot...hahaha
tak pa la...tu cuma luahan jer...pikir-pikirkanlah...kalo da pandai main internet ni...mesti la otak dai tu ok..so pikirlah yang mana buruk...yang mana baik...
Lagipon..tak semestinya aku nak kenal tu sebab aku nak mengorat...aku pon da ada orang yang aku heart gilew vavi...hak3...
so biarlah apa yang aku kata ni diterima secara positif...kalo korang rase tersinggung atau marah...maaflah..aku cuma luahkan apa yang aku rasa...huhu

malam ni aku nak letak lagi satu nukilan..:P

FLOWER OF ETERNITY

The seasons move on, leaving
The scent of the flowers blooming pale
The rain has stopped too, clouds in the sky
Are blown gently by the blue breeze

Both today and tomorrow
Alongside the times we walk
Our trembling thoughts will be there
Unchanging

Forever Forever
It blooms but never dies
The pounding of my heart never ceases
More than anyone, More than anyone
I gaze at you
With this feeling that never ends

That day, when we met
How many times in the world
has a miracle like this happened?
Whom shall I thank?

Ah, I know your future
will be perfect for me
There will be nights when I can't say it
Although I may cry

Forever Forever
It may pass, but it will not fade
In the wind, under the sky, I wait
If I believe If I believe
Then your smile
Will surely become my flower

Forever Forever
It blooms but never dies
The pounding of my heart never ceases
More than anyone, More than anyone
I gaze at you
With this never ending feeling

You Might Also Like

1 comments

  1. ahahaha .
    sape minaah2 yg control cun tu yayang ?
    meh smackdown sket meyh .
    ahahaha .

    *nana pun control cun pe . wakakakaka .

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images