huhu...2 ari tak terupdate blog aku..huhu

8:39 PM

Assalamualaikum...
hoho...2 ari aku teretinggal blog aku..hehehe
aku agak kesibukan sikit..:P
Actually aku tengah blur sikit..
tak tahu nak tulis apa..hehe
erm...ok la..aku mungkin akan selitkan dalam blog aku apa yang aku tahu tentang komputer..hehe
ok...kalau ada sebarang pertanyaan berhubung la dengan aku ya..
InsyaAllah.....aku bantu kalau aku tau..hehe
erm..dan kepada sesiapa budak2 graphic dan multimedia...aku nak tau sekrang the latest software untuk create graphic and edit picture apa ek?

yang aku tau:

  1. adobe photoshop
  2. adobe illustrator
  3. macromedia flash
tu jer la..huhu

ok la..
erm..sambung pada diari aku balik..hehe

2 ari aku x on...sial....ari pertama x on..sbb pc lingkup..huhu
hari ke2 x on..sbb letih balik dari menziarahi nenek saudara yang meninggal dunia di kampung
dan hari ni aku tulis la sikit2 berkaitan 2 hari lepas..yang hari ni pn ya mlm ni aku update
hehe
erm..x byk sgt cita sal 2 ari lpas..
tapi borang permohonan jawatan di LKIM da kuar..
nasib bek kak wawa opis ambil lebih..so ada la borang tu untuk aku..hehe
semlm plak dapat tau borang tu da abis..hehe
sian la pada sapa yang x sempat amik...huhu

erm.....yang tu jer kot untuk 2 ari lepas..hehe
da x de kot...mlm ni aku update plak apa event yg ada hari ni..huhu

ini nukilan atau ape2 jer la..hehe untuk hari ni...
tajuk dia korang pkir la sndri nak letak ape..hehe

setiap saat kehidupan ini berubah rupa..
kadangkala ia adalah tempat beteduh..
kadangkala ia adalah matahari terik....
hiduplah dengan sepenuhnya setiap saat..
sementara masih ada..
entah esok ada atau tiada...

susah menjumpai seseorg yang akan menyintaimu sepenuh hati...
jika ada seseorg sebegitu...dialah yang terbaik untukmu..
peganglah tangannya,sibaik hati itu...
jika seseorg memanggil mu dgn isyarat mata...
cubalah kawal hatimu..tetapi ia akan terus berdebar..
tetapi fikirkanlah apa yang ada pada saat ini..
kisah ini....entah esok ada atau tiada..
gunakanlah hidup ini...untuk lakukan yang terbaik...

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images