kuaiyo~~~~

5:01 PM

Salam..yo...i am back...aku kembali...adeh...apa yang aku buat sepanjang hujung minggu yang lalu?tak ada apa2...cuma pada hari jumaat baru ni..aku dan rakan2 telah ke panggung untuk menonton movie...wah...mula-mula plan nak menonton cita Hantu Kak Limah Balik Rumah..tapi Panggung di Klunag Mall tak ambil cita tu..so agak kecewa disitu...tapi tak apa..aku dan rakan-rakan telah berpeluang menonton Tron:Legacy dalam 3D...memang superb!!!!tak sia-sia aku beli tiket mahal..oh...I LOVE OLIVIA WILDE..sangat comel dalam rambut pendeknya...hehe...cita dia pon aku dah donwload...jadi kalo bosan2 boleh la aku tengok..hahaha
lepas cita habis kami pon menghantar member balik Kahang Timurpada pukul 12.30 tgh malam..gila la labu..hahaha..dah la jalan gelap..adeh...then hari sabtunya..seharian aku dirumah Usop...lepaking dan bermain City Ville..hahaha..Ahad tu sempat la kitorang minum-minum dekat Kluang Railway Coffe...terbaik la roti dia..kaya dai cair dimulut~~~hehehe....layan...harga jugak berpatutan dengan rasa....

sedap~~~nak lagi~~~hahaha


ok lah...aku pon banyak kerja nak buat...adios..salam...hohoho

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images