14 DISEMBER 2010

8:07 PM

Wohoo.Jam sekarang menunjukkan pukul 12.10 minit tengah hari. Aku baru menyiapkan kerja mencetak salinan borang-borang inventori makmal , pusat akses dan PPSMI untuk tujuan pelupusan.huhuhu. Kerja ku akan bertukar sibuk kembali lepas ni apabila mula melakukan proses-proses pelupusan barang-barang ICT sekolah ni.dem!!!hehehe... Tak apa,yang penting aku buat kerja.Kalau tak dak kerja pon boring gak.huhuhu..asyik FB ja...huhuhu...Nak tunggu gaji lambat lagi. 20hb ni baru masuk...nak settle kan apa yang patut.hoho..keta belum sebis lagi. InsyaAllah bulan depan tkar tayar.Pejam mata jer la...kasi 500 kat kedai..huhuhu..penin-penin...Menu makan tengahari tak dak..terus menu makan malamku..huhu...tak pa...diet sikitkan..aku pun da mula bersukan semula..Mama kata badan aku da mula naik balik. Mana taknya...balik keja mengadap PC smpai malam..pastu tido...huhu...Harap cuti minggu ja nak buat kerja kemas rumah.Hehehe...At least aku tak malas macam sesetengah bujang yang rumah macam tongkang pecah.Anak dara pon ada jugak pemalas macam tu..pakai lawa-lawa...kalau pergi tengok rumah..Perghh!!!ngeri sial..hahaha..Tak apalah...mengutuk orang plak aku ni.Tak baik...Tak baik...hehe...Oh..lupa...Sapa nak join aku tengok cerita "Hantu Kak Limah Balik Rumah"?Dah la "Ngankung" tak sempat tengok~~!!!dem!!!
hehehe..Ok lah..aku out dulu..sambung tugasku semula...hohoho...maaf..blog aku ni setiap note yg diupdate tidak sama..sebab mengikut mood semasa aku..hehe..
apa-apa pun...Chiaoz...Salam..:D

Majulah Kak Limah Untuk Kampung Pisang

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images