16-12-2010

6:56 PM

Salam..hohoho....horlicks ea..???hahah
hehe....selamat pagi ..ohayo....morning...hehehe..
saja aku kemaskini blog awal pagi..takut petang nanti tak sempat..malas..hahaha
hari ni rezeki aku murah sikit..ada orang ajak pergi sarapan plak..hehe
Alhamdulillah...mudah-mudahan...murah rezeki orang tu jugak..:D
Serangan semut api masih berterusan..tak pa..aku pon da kurangkan serangan keatas mereka..kasihan..tempat mereka mungkin da ditenggelami air.mereka terpaksa berpindah tempat..tapi kenapa kat rumah aku?penuh tanda tanya..tak pa..mungkin hari ini mereka semua akan lesap dari rumah tu dengan sendiri..kehkehkeh(gelak jahat)..:P
Semalam aku berborak dengan kawan baru..Anak kepada orang yang aku kenal kat sini..Alhamdulillah, dah betambah rakan aku kat sini..hehe..moga-moga ada jodoh boleh la upgrade sikit dari kawan jadi ....... hahaha..fikir-fikir la sendiri..:P
hurm... Aku sekarang tengah mencari drama jepun yang terbaru dan best!tapi belum jumpa..pada siapa-siapa yang tahu tolong la inform ok?hehehe
ok lah..nak sambung kerja!Opss..sebelum tu aku nak ucapkan TAHNIAH KEPADA PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA KERANA BERJAYA TUNDUKKAN PASUKAN VIETNAM DENGAN 2 BERBALAS 0 semoga perlawanan di hanoi sabtu ni akan membantu kita untuk ke peringkat akhir...GO MALAYSIA GO!!!MALAYSIA BOLEH!!!
sekadar itu coretan ku untuk hari ni...akan ku kemaskini pada lain waktu.

NOTHING CAN STOP THE MAN WITH THE RIGHT MENTAL ATTITUDE FROM ACHIEVING HIS GOAL BUT NOTHING ON EARTH CAN HELP THE MAN WITH THE WRONG MENTAL ATTITUDE.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images