Dem....

6:05 AM

Letih siot..Balik kerja ingat nak main badminton..sekali housemate balik masuk dapur tengok-tengok dapur kena serang dengan semut api da..dem tol...letih sepetang kami didapur hingga maghrib kerana membersihkannya...dia bawa geng da...da setel malam masak plak..pergh!!!Letih aku woo...hahaha..takpa...ada hikmahnya...Bahagian bawah almari kat dapur diselongkar dan dibersihkan. Sepanjang aku tinggal belum pernah aku selongkar bahagian tersebut. Ingat malas nak kacau tempat TR(tuan rumah) tapi kami terpaksa..hehehe...sekali jumpa bekas dalam tu ada bubur kacang durian dekat brapa tahun dah dalam tu..pergh!!!!sekali buka..bau dia..boleh bau satu kuartes...hehehe.Tapi apakan daya,terpaksa la aku dengan Ben bersihkan juga..huhuhu.
Konpem malam ni aku tido awal..hehehe.Oklah cukup la untuk malam ni.cuma nak bagitau yang aku agak terkilan petang tadi sebab semut.hahaha

You Might Also Like

2 comments

  1. ada hikmahnyer kedatangan angkatan tentera semut - semut api tu... hihihi

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images