HOHO SHIA...

6:21 AM

Aku kembali....wah3...dalam tak da sen pon aku leh sampai Pontian kan..hahaha
biasa la...cuma mengikut orang sahaja...diajak kita pergi..tambah2 makan free...hehehe
semalam aku ikut abang Selamat pergi berjumpa ahli kelab kereta beliau dekat Pontian...mereka berkumpul untuk melakukan perjumpaan dan masak BBQ...hehe
meriah la jugak...tapi tak ada la gmbar..segan aku..bukan aku geng pon..cuma meneman saja...hehehe...
sebelum sampai ke tempat dituju kami telah pergi ke Muzium Bugis di Pontian..tak masuk pon..lalu jer..kitorang terus pergi ke tepi pantai bersebelahan muzium tersebut..hehehe
da dekat senja..pemandangan pon memang cantik..nak upload gambar..maaf ada masalah sikit line internet malam ni..haiya....tadi petang pulak aku mandikan Arbalez ku...dah lama tak mandikan dia..hehehe..sambil2 tu aku trus buang "krom" dekat keta aku...hehehenak buat mcam mana..asyik kena kutuk ja...bukan aku pasang...tuan sebelum yang pasang..hehehe..tak pa...sok gaji..yeah!!!tapi tak boleh nak "enjoy"..duit nak habis kat kereta ja ni..adoi~~~!!!!sabar2...nanti kalau dah siap mesti cantik kereta tu..hehehe...apa2 pon layan....
owh..lupa...sebelum out aku ada show skit trailer movie terbaru untuk tahun 2011...
macam ebst jugak la...movie melayu kita..bukan English..tajuk dia "kongsi"
mari kita layan..hoho....selamat mlam dan selamat beramal..:P

Majulah Pak Man telo Untuk Kedah




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images