10 JANUARI 2011

4:22 PM

salam yo....selamat pagi Isnin..hohoho.....mata mengantuk..sepanjang malam mengadap Cabal...dem ja...nasib baik bangun tak berapa nak lewat tadi walaupun budak rumah aku bangun lewat..hahaha...tadi aku sempat terbaca-baca status kat Facebook...aku lihat ramai yang mempertikaikan kemenangan Ana Rafalli...pelik aku..itulah budaya masyarakat kita..susah menerima sesuatu kenyataan dan suka kondem tentang orang...cubalah kita belajar berfikir secara professional...perlukah kita nak kondem2 orang?Itukan rezeki dia...biarlah kat dia...haish...
lawak jugak bila aku tgk siap ada yang bangkitkan pagi anti Ana Raffali lagi..Aku pon sebenarnya tak kenal sangat dengan Ana Raffali..dan aku pun tak menonton AJL semalam..aku kurang minat sikit...huhuhu...Tak tahu kenapa...huhu...Apa2 pun...tahniah untuk Ana Raffali...juri dah tentukan..mesti ada sesuatu yang menarik dah disampaikan oleh dia sehingga juri2 semua tertarik untuk memilih dia...:)


aku ambil print screen ni dari FB Oh!Media..(minta kongsi yer Oh!Media)hehehe...tak ker kelakar kalau tengok...pagi macam ni pun boleh buat..hahahaha
tu saja yang nak dikongsi..Selamat menjalani hari kerja dalam keadaan hujan ya..ekekeke

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images