RAMADHAN MENJELMA

5:27 PM

Salam...
hoho...syukur Alhamdulillah..
ramadhan menjelang kembali..bulan yang mulia..
bulan untuk menyucikan diri...
semoga Ramadhan kali ini bermakna...
hurm..
dah 2 blan rupanya aku kat sini..
dah dpat pon sesuaikan diri disini...
hurm..
ok la...orang2 kat sni pon ramah2..
mudah untuk berkomunikasi...hehe
aku sekarang dah bergelar cikgu walaupun kebenarannya aku bukan cikgu...hehe
x pa la..janji happy...:)
Biarlah aku kongsi serba sikit dengan korang gambar2 keadaan dalam tempat kerja aku...
GAMBAR-GAMBAR TELATAH ADIK-ADIK DALAM MAKMAL KOMPUTER..



KHSUYUK JA BDAK2 NI...HAHAHA





Skit jer aku leh show..hehe
thats all for today...
da lama aku tak menulis..penat skit r nak pkir2....hehe
hurm...sblum aku menamatkan catatan untuk hari ini..
i have something to show....:)

The healing heart
Shattered heart force to heal
as greatness unveils thine souls
Hope whispered in tyhe distance,
to recover thine lost love.
This night bring tender passing,
healing thine soul with gloruious blunder,
because not one or two,
but dissipated nights of dream.
sadness come to end,
happines conquered hate,
love spourting..sadness shrinking,
hope has come again.
thats all for now...
i will update it back next time when i got a free time to do it..:)
salam...ja ne~~~

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images