MYRAKAN MINI GATH~~!!!!(Part 1)

7:47 AM

Assalamualaikum..:P
hak2..disni ku ingin berkongsi gmbar2 semasa mini gath myrakan.com baru2 ini...hoho.. enjoy the show...:P



sesi menunggu admin datang...lewat bebenor..eh3..

apa la yang brader sorg nih sengih2...haha..aku mengadap sana...huhu

khusyuk giler member2 kita nih...hahaha.. cik angah tgh briefing time nih..andra wat muke control plak..hahaha
Olie....Pengelola Game...hehe...pisang goreng yeah!!!haha

nana...banner gurl...hahahaBwekx..:P


inilah admin kita...Cik Angah..hehe

rehat time~~~..sume layan makan~~~hahaha

DiEND and Decade!!!muahaha...musuh tradisi...hahaha

Maliki sandokei...yo!!!haha terharu dgn mmber aku sorg nih..dtg sbb na nengok aku..hehehe...

Berselera huh cik Olie kita makan...suap skit...:P

Journey through the Decade..haha

Don't play2 with them yea...:D Geng Crows Zero..:P

Isk3...bonzer besar Cik Olie 2 org tuh..haha..
Tengah Diskus sal game kot time nih...x ingt aku..huhu
Tgh cari Tmpat dduk nak begmbr..:P pakat berebut tmpat..hahaha

Inilah geng-geng myrakan mini gath...hohoho.. posing maut sumer...:P

Tu dia..hahaha..ekwan aco..haha Olie..u got a style in taking picture...100 markah utk anda..hehe

(kamera aku nih..:P)With Olie..hehe(time ni pergh...tuhan jer yg twu)..
Dengan kakakku...Cik Angah..hoho

Dengan cik Nana...hoho..time ni aku sdar..akuw at muke huduh..hahaha

Huh~~!!!jeles giler time nih..hahahaha:P

Faddz n detektif clinkz..smart2 boy..:D

Kak Ngah dan Aina(miss Diamond)..hehe..sweet lorh

Kami power Kami simple Kami stylo Kami ceria... Yeay panda!!!:DBersurai menuju kedalam KLCC....:(

Abis...pastu aku pon berangkat....sbb ade hal x dpat dielakkan...huhu(kazen aku cekodok la nih..)

But...Its the great time I have..meet my virtual friend live..:D
and........hehehe...keep it secret...lalala:P

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images