cuti sudah habiis bro~~

8:02 AM

2 hari dah aku masuk kerja semula...setelah seminggu bercuti dikampung..hehehe...banyak pengalaman yang tak dapat dilupakan...:)
dpat melancong ke Langkawi selama 4 hari...di taja penuh oleh tokwan dan paksu aku...memang best...bila semua keluarga berkumpul...bukan senang nak dapat msa macam tu..aku tak kan lupa pengalaman tu....melawat Sungai Kilim....dpat tgk ikan2 laut secara live dan dpat menyentuhnya....sungguh best...dpat menaiki bot pergi ke pulau Dayang Bunting dan mandi disana...Pulau Beras Basah dapat juga merasa mandi disitu...dibawa ke Ayer Hangat Langkawi...dan dapat mandi di Jakuzi air panas yang baru siap dibina...sungguh gembira aku melihat semua muka sanak saudara aku...hati ni gembira sehingga aku mahu menangis disebabkan lama tak berjumpa...lebih2 pulak..hehehe...apa2 pun..gambar2 akan dikongsi tak lama lagi..hehehe..sabar...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images