SALAM RAMADHAN

9:32 AM



Salam..wa....bulan puasa is back..jeng2..
bulan yang kunantikan..bulan penuh dengan keberkatan..semoga bulan ni memberi penuh makna kepadaku...:D
wa...pas puasa...is RAYA...hehe..
tahun ni lain sikit...tak macam last year...tahun ni balik naik Arbalez(keta) ku la...ekeke
semoga perjalananku nanti diredhai dan dilindungi Allah..:D

hurm...apa cita kawan2 aku yang dah lama aku
tak contact...rindu sama mereka...
semoga semua berada dalam keadaan sehat sllu...
aku dah pun mempunyai teman istimewa yang aku rasa InsyaAllah..kalo da jodoh mungkin akan bersama suatu hari nanti..:D
sekarang dalam proses suai kenal..ekekeke...
cita abish kat cni..ekekek

erm..
naty ada msa..aku upload gmbar kami bersama..hehehe
pada rakan2 yang selalu berkunjung ke sni...tq ya...hehehe...jasa anda amat dihargai..:D
sebelum mengundur diri untuk malam ni....cam biasa la...ekeke...

You have to walk carefully in the beginning of love; the running across fields into your lover's arms can only come later when you're sure they won't laugh if you trip

Selamat berpuasa...Selamat malam...

::majulah Lemang Untuk Negara::

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images