Sepening di suatu hari....

8:10 PM

aiyark...kemengantokkan melanda diri...apa bleh buat...keja...wat ja la..huhuhu
hurm...2-3 minggu ni aku asyik dapat durian ja...ekekeke..
gila A sial...makan durian free..
sdap plak..
slap2 kena darah tinggi aku...ekekekeke
tapi apa2 pon....tima kasih la kpda org2 yg sudi memberi buah2 free tersebut.. l
mgkin musim buah pon da smpai...
ehehehe...rindu plak kat umah tok cik aku..sllu msuim buah ja msti aku smpai dgn fmly..lepak mkan durian dgn rambutan...hehehe...byk gila kenangan aku masa kecik2...rindu plak....sppu aku pon da betunang...x lama lagi da nak kawin..hurm..aku plak..bila la nak kawin...bajet lagi 4 tahun la..hehehehe...skrg blom sesuai lagi..sistem kewangan aku pon blom kukuh....need to build it first...huhuhu
kna byk bljar ilmu agama....supaya dpat membimbing bakal isteri aku nanti...hehehe
erm....bila2 masa dari skrg bekalan elektrik akan terputus....huhuhu..diorg naik taraf dekat klinik kesihatan dekat sni...hurm...msti panas gila...adess..ni yg melemahkan semangat kerja aku nih...eh3...
lupa plak...da sthun pon aku merantau ke negeri orang....hurm...byk benda yang mengajar aku dan mendewasakan diri aku...huhuhu.......apa2 pon..aku pon da mula suka dgn kahang the windy town ni...ekekeke..
da cam cita W plak...:P
ok r...aku chiau dlu....betemu lagi di lain hari..
salam...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images